آنالیز و تحلیل وب سایت ها

آنالیز و تحلیل وب سایت ها و آشنایی با ابزارهای سئو و بهینه سازی برای وب سایت ها برای مدیریت بهتر در گوگل ادوردز

آنالیز و تحلیل وب سایت ها

آنالیز و تحلیل وب سایت ها و آشنایی با ابزارهای سئو و بهینه سازی برای وب سایت ها برای مدیریت بهتر در گوگل ادوردز

در این وبلاگ به بررسی و توضیح یکسری مفاهیم مربوط به آنالیز داده ها می پردازیم که به وسیله شناخت آن ها می توانید رتبه سایت خودتان را ارتقا دهید و سایتتان را در صفحه اول گوگل قرار دهید.

طراحی سایت باکیفیت بسیار بالا

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۴۳ ب.ظ

یکی از داغ ترین تکنیک های طراحی سایت در آینده مورد بحث واقع می شود.پس زمینه هایی با کیفیت HD است، که با پیشرفت صفحه نمایش های HD  میسر شده

.

در این مقاله ما به آینده طراحی سایت نگاه می کنیم. در اینجا توضیح می دهیم که چگونه با استفاده از تصاویر، ویدئوها ، انیمیشین ها و لایه ها و تلفیق آن ها با هم می توان پس زمینه هایی با کیفیت بالا HD برای سایت به وجود آورد.

طراحی سایت با کیفیت بالا

تصاویر

تصاویری با ابعاد تمام صفحه

وقتی تصویری پس زمینه یک وب سایت مدرن قرار می گیرد، توصیفات زیادی را می تواند در بر داشته باشد. مانند تصویر زیر، زیرا انسان ها ذاتا بصری هستند.

جدا از این ها، همان طوری که در کتاب روند طراحی سایت 2015 و 2016 گفته شده، تفسیر ما از جهان اطراف بر اساس چشم اندازهای ما اتفاق می افتد.  مهم تر از این ها، تصاویر زیبا باعث می شود تا کاربران تجربه بهتری را از وب سایت داشته باشند.

صفحه نمایشگر با کیفیت HD برای کاربران این فرصت را به وجود می آورند که تصاویری با جزییات بسیار بیشتری را ببینند که تا قبلا در دسترس نبود. مانند سایت junctionmoama  که در تصاویر بالا نمایش داده شده اند.


3 مورد از کارهایی که برای بهتر شدن تصاویر می توان انجام داد:

1یک درخشندگی در نقطه کانونی تصویر- فقط به این دلیل که تصویر پس زمینه است، به این معنا نیست که مرکز تصویر مورد توجه نیست.

2 چندتا تصویر بسازید اسلاید شو بکار ببرید  یا از فریم ورک این استفاده کنید

3 به این فکر کنید که چگونه تصاویر در مانیتورهای مختلف نمایش داده می شوند - پس زمینه را طوری طراحی کنید که در نمایشگر ها با سایز های مختلف درست نشان داده شوند

یک تصویر پس زمینه ساده می تواند یک علاقه بصری را در کاربر ایجاد کند. بکار بردن تصویر پس زمینه می تواند شامل ترکیبی از تصاویر باشد.


ویدئو

پس زمینه ویدئوهای HD یکی از معروفترین تکنیک در این چند سال گذشته است. یکی از اولین وب سایت هایی که در این زمینه کار کرد. سایت Life of PI بود.

پس زمینه ویدئو را خیلی از مرورگرها و اینترنت ها قابلیت پخش آنرا نداشتند تا زمانی که HTML5 معرفی شد و موبایل های هوشمند خود را با این فایل ها انطباق دادند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۹
رضا محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی