آنالیز و تحلیل وب سایت ها

آنالیز و تحلیل وب سایت ها و آشنایی با ابزارهای سئو و بهینه سازی برای وب سایت ها برای مدیریت بهتر در گوگل ادوردز

آنالیز و تحلیل وب سایت ها

آنالیز و تحلیل وب سایت ها و آشنایی با ابزارهای سئو و بهینه سازی برای وب سایت ها برای مدیریت بهتر در گوگل ادوردز

در این وبلاگ به بررسی و توضیح یکسری مفاهیم مربوط به آنالیز داده ها می پردازیم که به وسیله شناخت آن ها می توانید رتبه سایت خودتان را ارتقا دهید و سایتتان را در صفحه اول گوگل قرار دهید.

۱۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

اکنون که این متن را برایتان می نویسیم نزدیک به ۱ سال و ۱۱ ماه از عمر دیجیاتو گذشته است؛ راستش را بخواهید در روزهای اولی که دیجیاتو را راه اندازی کردیم، هرگز حتی تصورش را هم نمی کردیم که اینچنین مورد استقبال شما قرار گیریم. در این مدت فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته ایم و هربار با حمایت گرم شما توانسته ایم عظیم ترین موج ها را نیز پشت سر گذاریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۱۳
رضا محمدی

روز گذشته لیستی از حداقل امکانات لازم برای پشتیبانی دستگاه های مختلف از ویندوز 10 موبایل منتشر گردید که در آن به جدیدترین چیپست کوالکام نیز اشاره شده است. چیپست MSM 8998 که پیشتر تصور می شد همان اسنپدراگون 830 باشد حالا در این لیست به عنوان یکی از محصولات سری اسنپدراگون از آن یاد شده و ظاهرا تلفن های همراهی که می خواهند از ویندوز 10 بهره بگیرند باید این چیپست را در دل خود جای داده باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۸
رضا محمدی

امروزه با بوجود آمدن کسب وکارهای جدید و دغدغه ی تبلیغ برای آنها این نیاز احساس می شود که بستری مناسبی برای این بازار باید ایجاد گردد و آن چیزی نیست جز طراحی سایت نیازمندی یا آگهی.

یکی از مهم ترین اهداف ما در طراحی سایت آگهی و نیازمندی این است که کاربر برای درج آگهی به سایت شما جلب شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۷
رضا محمدی

راه های بسیاری برای یک طراحی سایت وجود دارد. نرم افزارهای جدید، سایت سازهای آنلاین، و راه های رایگان زیادی برای ایجاد یک وب سایت زیبا با توجه به صنعت فعالیت شما وجود دارد. در شرایط کنونی دانستن این مطلب که کدام بدترین حالت است و یا کدام بهترین حالت طراحی سایت است بسیار سخت شده. به جهت گزینه های زیاد، انتخاب دشوار شده. جوملا به جهت ویژگی های منحصر به فردی که دارد. یکی از بهترین راه حل ها برای طراحی یک وب سایت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۶
رضا محمدی

به راهنمای سئو گوگل خوش آمدید، راهنمای همه منظوره و کامل برای رتبه بندی و رقابت برای موتورهای جستجو.

سئو چیست؟ سئو به بهینه سازی برای موتورهای جستجو اشاره دارد، یا راحت کردن سایت برای موتور های جستجو برای پیدا کردن سایت شما.

بنابراین چگونه محتوای سایت خودتان را برای گوگل بهینه سازی می کنید؟ بگذارید تا پارسایا برای شما توضیح دهد!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۶
رضا محمدی

سئو یک کلمه برگرفته از "بهینه سازی برای موتور جستجو است" یا "بهینه کردن برای موتور جستجو". استخدام یک سئو کار بسیار مهم است که باعث می شود در وقت شما صرفه جویی شود، و باعث بازدهی بالاتر سایت شما می شود،اما در عین حال با اینکارشما می توانید به سایت خودتان صدمه بزنید یا از اعتبار آن کم کنید. خیلی از آژانس های بهینه سازی سایت و سئو کاران کارهای زیر را انجام می دهند:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۵
رضا محمدی

سایت های تک صفحه ای

هرکسی سایت های تک صفحه ای را دوست دارد.

مدت ها قبل سایت های تک صفحه ای اصلا سایتی نبود که به شما احساس غرور دهد. سایت هایی ارزان و کسالت آور بودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۳
رضا محمدی

ما به عنوان طراحی وب سایت اهمیت لذت بردن از دیدن شدن یک سایت خوب را می دانیم. اما قضیه به اینجا ختم نمی شود. طراحی خوب خیلی بیشتر از خوب دیده شدن است; طراحی خوب یک ابزار برند سازی و بازاریابی قوی است که به نتیجه رسیدن شما کمک زیادی می کند.

در این وبلاگ ما 10 مورد از ابزارهای برند سازی و بازاریابی را به شما معرفی می کنیم که کمتر سایتی از این ایده ها استفاده کرده اند:


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۱
رضا محمدی

طراحی سایت واقعا لذیذ برای رستوران ها , فست فودها و کافه ها

طراحی سایت برای رستوران ها و فست فود ها می تواند همراه با خلاقیت های زیادی باشد.آیا به این فکر کردید که عکاسی از غذاها تا چه اندازه می تواند سخت باشد؟ مثلا هنگام عکاسی چگونه می توانید بوی مطبوع غذارا درون عکس نشان دهید ؟


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۴۸
رضا محمدی

طراحی سایت فعالیتی محسوب می شود که خیلی از برنامه نویسان با مهارت، درگیر آن هستند. موفقیت در این شغل راحت نیست برای همین باید اعتماد به نفس داشته باشید و تا آخر مسیر ادامه دهید در غیر اینصورت بهتر است دست بکشید و به سراغ چیزی بروید که بیشتر به شما می آید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۴۵
رضا محمدی