آنالیز و تحلیل وب سایت ها

آنالیز و تحلیل وب سایت ها و آشنایی با ابزارهای سئو و بهینه سازی برای وب سایت ها برای مدیریت بهتر در گوگل ادوردز

آنالیز و تحلیل وب سایت ها

آنالیز و تحلیل وب سایت ها و آشنایی با ابزارهای سئو و بهینه سازی برای وب سایت ها برای مدیریت بهتر در گوگل ادوردز

در این وبلاگ به بررسی و توضیح یکسری مفاهیم مربوط به آنالیز داده ها می پردازیم که به وسیله شناخت آن ها می توانید رتبه سایت خودتان را ارتقا دهید و سایتتان را در صفحه اول گوگل قرار دهید.

۲ مطلب در بهمن ۱۳۹۴ ثبت شده است

آنالیز وب سایت یک ابزار اندازه گیری، جمع آوری، پردازش و گزارش از اطلاعات وب برای هدف درک و بهینه سازی کاربردهای آن است.

به هر حال، آنالیز وب فقط برای اندازه گیری ترافیک نیست، اما ابزاری برای بازاریابی و تجارت و ارزیابی و بهبود عملکرد یک وب سایت محسوب می شود. نرم افزار های کاربردی آنالیز وب به شرکت ها کمک می کنند تا نتیجه کار و کمپین های تبلیغاتی خودشان را ببینند. و اینکه بعد از ایجاد یک کمپین تبلیغاتی ترافیک به سمت سایت آن ها چگونه در حال تغییر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۵
رضا محمدی

نرخ کلیک (CTR) به نسبت کاربرانی که روی یک لینک خاص کلیک می کنند به تعداد کل کاربرانی که یک صفحه، ایمیل یا تبلیغ را دیده اند گفته می شود. که این نسبت معمولا برای اندازه گیری موفقیت یک کمپین تبلیغاتی بکار می رود. مانند کمپین های وب و ایمیل.

کار با نرخ کلیک برای کمپین ها فوق العاده است. اولین نمایش آنلاین آگهی که برای AT&T در وب سایت HotWired در سال 1994 به نمایش در آمد. که نرخ کلیک آن حدود 44% بوده است
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۱
رضا محمدی