آنالیز و تحلیل وب سایت ها

آنالیز و تحلیل وب سایت ها و آشنایی با ابزارهای سئو و بهینه سازی برای وب سایت ها برای مدیریت بهتر در گوگل ادوردز

آنالیز و تحلیل وب سایت ها

آنالیز و تحلیل وب سایت ها و آشنایی با ابزارهای سئو و بهینه سازی برای وب سایت ها برای مدیریت بهتر در گوگل ادوردز

در این وبلاگ به بررسی و توضیح یکسری مفاهیم مربوط به آنالیز داده ها می پردازیم که به وسیله شناخت آن ها می توانید رتبه سایت خودتان را ارتقا دهید و سایتتان را در صفحه اول گوگل قرار دهید.

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

سئو همیشه آنطوری که ما می خواهیم عمل نمی کند. چکار می توان کرد ؟ چگونه می توانید در این زمینه به راهنمایی درستی برسید؟

هیچ وقت انتظار نداشته باشید از رتبه 40 یکباره به رتبه 10 در گوگل برسید این یک روال زمان بر است که باید آنرا طی نمایید. اما باید نقطه شروع را پیدا کنید.

 

بی ثباتی ها را پیدا کنید

کلمه کلیدی مورد نظر خود را در سایت ابزار کلمه کلیدی گوگل جستجو کنید. شما به 2 چیز خواهید رسید اول اینکه بی ثباتی را پیدا خواهید کرد. دوم اینکه کلمات کلیدی طولانی را پیدا خواهید کرد. و کلمات کلیدی رقابت پذیر را پیدا خواهید کرد که بعد ها از آن استفاده خواهید کرد.

در قدم بعدی ، در گوگل کلمه کلیدی خودتان را جستجو کنید تا ببینید به چه نتایجی خواهید رسید.


همچنین ببینید :

طراحی وب سایت ، طراحی سایت ارزان ، طراحی سایت حرفه ای ، ساخت سایت ، طراحی وب اختصاصی ، طراحی وب سایت اختصاصی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۰۷
رضا محمدی

ر زیر نکاتی آورده شده است که شما برای ایجاد و توسعه یک طراحی سایت قوی و موفق بدون شک به آنها نیازمند خواهید بود:

  1. سازگاری با تمامی ابزارهایی که افراد برای جستجو در ساخت سایت از آنها استفاده می نمایند: در گذشته افراد برای جست و جو در اینترنت از تنها از کامپیوتر های و لپ تاپ ها استفاده می نمودند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی ابزارهای متعددی روی کار آمده اند که افراد از آنها برای مراجعه به وب سایت های مختلف استفاده می نمایند، از جمله این ابزارها می توان تلفن های هوشمند، تبلت ها را نام برد. علاوه بر این خبرهای مربوط به دنیای دیجیتال حاکی از آن است که به زودی ابزارهایی مدرن تری نیز برای جستجو در اینترنت به بازار خواهند آمد. جالب است بدانید که عمده کاربران اینترنت را کسانی تشکیل می دهند که با ابزارهایی بجز کامپیوتر ها در وب سایت ها گردش می کنند از این رو می توان گفت که سازگاری وب سایت ها با سایر دستگاه هایی که افراد برای جستجو در اینترنت استفاده می نمایند نقش عمده ای را در موفقیت و یا عدم موفقیت یک وب سایت بازی می کند.

طراحی سایت ارزان ، طراحی وب سایت ، ساخت سایت


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۲۱
رضا محمدی

طراحی لوگو یکی از مباحث مهم در بحث طراحی سایت به شمار می رود.

اگر شما یک طراحی لوگوی حرفه ای داشته باشید این باعث می شود که نام برند شما در بین تمامی رقبا به خوبی مشخص شود. البته طراحی لوگو حرفه ای یک سری معیار دارد که باید به آن ها توجه زیادی کنید شما نمی توانید با ید طراحی لوگوی ساده یک برند حرفه ای رابسازید.

در زیر به یکسری موارد از طراحی لوگوی حرفه ای اشاره خواهیم کرد:

  طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت

ساخت سایت

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۰۵
رضا محمدی

دلایل طراحی وب سایت حرفه ای

در دنیا ی اینترنتی یک وسایت برای اینکه بتواند بدرخشد باید یک طراحی سایت حرفه ای داشته باشد چون در رقابت های امروزه ی وب سایت های اینترنتی کار برای سایت ارزان های معمولی کار بسیار سختی می باشد چون امروزه سایت های معمولی دیگر به چشم نمی آیند و نمی توانند با سایت های حرفه ای در هر زمینه ای رقابت کنند شما در مقالات قبل با طراحی وب سایت حرفه ای آشنا شدید و حال ما می خواهیم تا این مسئله را برای شما بیشتر بازکنیم که می گوییم طراحی سایت حرفه ای به چه معنا می باشد و هدف از طراحی سایت حرفه ای چیست و چه کار هایی می تواند انجام دهد

حال می خواهیم تا هدف از طراحی سایت حرفه ای را برای شما توضیح دهیم

معمولا کسانی که سایتی را طراحی می کنند یه هدف دارند مثلا بعضی ها برای فروش محصولات خود و بعضی ها برای شرکت خود طراحی سایت شرکتی انجام می دهند و بعضی از آن ها طراحی سایت شخصی ومدارس و.... انجام می دهند در همه این هایی که گفته شد رقابت در سایت ها موجود می باشند که برنده ی رقابت سایتی می باشد که بهینه سازی سایت یا سئو سایت بهتری داشتند که بهترین سئو یا بهینه سازی سایت را سایت هایی دارند که طراحی سایت حرفه ای تری نسبت به بقیه ی سایت ها دارند

طراحی سایت حرفه ای چه خصوصیاتی دارند ؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۲۲
رضا محمدی