آنالیز و تحلیل وب سایت ها

آنالیز و تحلیل وب سایت ها و آشنایی با ابزارهای سئو و بهینه سازی برای وب سایت ها برای مدیریت بهتر در گوگل ادوردز

آنالیز و تحلیل وب سایت ها

آنالیز و تحلیل وب سایت ها و آشنایی با ابزارهای سئو و بهینه سازی برای وب سایت ها برای مدیریت بهتر در گوگل ادوردز

در این وبلاگ به بررسی و توضیح یکسری مفاهیم مربوط به آنالیز داده ها می پردازیم که به وسیله شناخت آن ها می توانید رتبه سایت خودتان را ارتقا دهید و سایتتان را در صفحه اول گوگل قرار دهید.

لینک های nofollow

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۴۴ ب.ظ

مت کاتز رئیس تیم اسپم گوگل اخیرا به سوالی با این مضمون جواب داده سات که "آیا لینکهای Nofollow  به رتبه بندی سایت در موتورهای جستوجو صدمه می زنند؟"

فیلم در آپارات



لینکهای Nofollow  متنها یا عکسهایی هستند که از سایتهای دیگر به سایت شما آدرس داده می شوند و ویژگی که در آنها تعریف می شود بدین این صورت می باشد rel=nofollow
این ویژگی به موتورهای جستجویی مانند گوگل اعلام می کند این لینک را دنبال و ذخیره نکنند مت کاتز هم می گوید به طور کلی گوگل این لینکها را دنبال نمی کند، ما در تیم طراحی سایت و برنامه نویسی پارسایا بر این عقیده هستیم که گاهی اوقات گوگل این لینکها را دنبال خواهد کرد ولی در اکثر موارد این طور نمی باشد.
متاسفانه کسی خارج از گوگل نمی تواند اطلاعات جامع و کامل راجع به این موضوع بیان کند. لینکهای Nofollow  لزوما آسیبی به رتبه بندی شما نمی زنند اما در رتبه شما هم کمکی نمی کنند. اما به یاد داشته باشید هر لینکی که در اینترنت به سایت شما آورده شود کاملا با ارزش و قابل قبول می باشد.

طراحی سایت

http://www.parsaya.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۵
رضا محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی